Kreatywne formy postów blogowych

Nikt nie lubi czytać nudnych postów, które zalane są tylko pustym tekstem. Nawet gdyby był niezwykle zajmujący i ciekawy – bez kreatywnej oprawy może zostać po prostu niezauważony. W dzisiejszym świecie czytelnicy oczekują nie tylko dobrych tekstów – muszą one przyciągać wzrok i mieć przyjazny wygląd, aby ktoś w ogóle zaczął je czytać.

Czytaj dalej

Jak prowadzić firmowego bloga?

Wiele przedsiębiorstw decyduje się na prowadzenie firmowego bloga. Dynamiczny rozwój e-marketingu to okazja na podniesienie pozycji swojej firmy. Poza tym, blog generuje niewielkie koszty, a może przynieść ogromne korzyści w postaci nowych klientów i zwiększeniu świadomości marki.

Czytaj dalej

Marketing szeptany, czyli jak sprzedawać za pomocą plotki

Każdy z nas przynajmniej raz w życiu przekonał się, jaką siłę ma plotka. Jeśli nie na własnej skórze, to jako świadek jakiejś sytuacji. Plotka, choć zazwyczaj niesie ze sobą niepochlebne informacje, to może być także wykorzystywana w inny sposób – w dobrym celu. Siłę plotki stosuję się w tzw. marketingu szeptanym czy buzz marketingu.

Czytaj dalej

Content Marketing – 12 pytań i odpowiedzi

W ramach dzisiejszego artykułu omówimy pojęcie „content marketing”. Udzielimy odpowiedzi na najpopularniejsze pytania z nim związane, dzięki którym dowiecie się: czym on właściwie jest, dlaczego jest tak bardzo ważny dla każdej firmy i jak korzystać z jego w zasadzie nieograniczonych możliwości.

Ze względu na to, że content marketing jest pojęciem bardzo obszernym, postanowiliśmy stworzyć dzisiejszy artykuł poradnikowy w formie pytań lub twierdzeń i odpowiedzi. Postaramy się poruszyć najważniejsze kwestie, ale jeśli coś więcej Cię zainteresuje, to po prostu zadaj konkretne pytanie w komentarzu. Na pewno nie pozostanie bez odpowiedzi!

Czytaj dalej

konwersja

Co to jest konwersja?

Dokonanie zakupu, kliknięcie w baner reklamowy, wypełnienie formularza, włączenie filmu, rejestracja konta, zapisanie się do newslettera, pobranie bonu, wysłanie zapytania – to właśnie jest konwersja.

Jednym słowem, konwersja to reakcja klienta, potencjalnego klienta czy po prostu użytkownika sieci na nasze działania SEO lub prowadzone kampanie reklamowe. Zawsze wtedy, gdy klient wykonuje istotną dla Twojej firmy czynność, to mówimy, że zaszła konwersja. Jak można się łatwo domyślić, konwersja będzie ważnym czynnikiem branym pod uwagę podczas sprawdzania efektów kampanii reklamowych i działań SEO. Dlatego bardzo prawdopodobne jest, że niejednokrotnie usłyszysz właśnie takie słowo od pracownika agencji, której powierzyłeś przeprowadzenie działań marketingowych dla Twojej firmy. Chociażby z tego powodu warto głębiej poznać istotne zagadnienia związane z konwersją.

Czytaj dalej

pozycjonowanie-na-dlugi-ogon-long-tail

Pozycjonowanie na długi ogon – long tail

Bez względu na to, czy chcesz sam spróbować swoich sił w pozycjonowaniu stron internetowych, czy będziesz zlecał to zadanie profesjonalnej agencji, powinieneś poznać podstawy skutecznego pozycjonowania. Na nie składają się różne aspekty, o których pisaliśmy, piszemy i będziemy pisać na naszym blogu. Jednym z nich jest tzw. long tail, czyli niszowe słowa kluczowe z długim ogonem. Tym zagadnieniem zajmiemy się dzisiaj.

O słowach kluczowych już nieco opowiadaliśmy. Podkreślając, że pozycjonowanie na najpopularniejsze słowa kluczowe nie zawsze daje oczekiwane efekty, jeśli na przykład nasza konkurencja dysponuje ogromnym budżetem i już się na te słowa pozycjonuje. Wtedy doskonałym pomysłem jest wybranie innych słów – szczególnie niszowych.

Czytaj dalej

marketing internetowy

Marketing internetowy – co musisz o nim wiedzieć

Zakładając lub już prowadząc działalność gospodarczą, na pewno niejednokrotnie spotkałeś się z wypowiedziami ekspertów od biznesu, w których była mocno podkreślona wartość marketingu internetowego. Zapewne wtedy zastanawiałeś się, o co właściwe chodzi, na czym to polega, jakie daje efekty i dlaczego jest tak bardzo ważne. Zaraz poznasz odpowiedź.

Co to jest marketing internetowy?

Pewnie wiele osób niemających najmniejszego pojęcia o działaniach reklamowych w sieci, instynktownie czuje, czym jest marketing internetowy. Tak naprawdę wystarczy ogólnie wiedzieć, co to jest marketing, by domyślić się znaczenia tego określenia.

Marketing to różne działania mające na celu zdobycie większej ilości klientów. Polegają przede wszystkim na rozreklamowywaniu firmy lub produktu w taki sposób, by konkretne informacje trafiły do osób, które są potencjalnie zainteresowane naszymi usługami lub produktami. Marketing to zazwyczaj szereg działań, dobrze opracowana długotrwała strategia, która przekłada się bezpośrednio na większy zysk.

Patrząc na tę definicję, wystarczy dodać, że marketing internetowy przeprowadza działania reklamowe w sieci.

E-marketing z roku na rok się coraz bardziej rozwija, ponieważ obecnie najlepszym źródłem potencjalnych klientów jest właśnie Internet. Ogromna ilość firm decyduje się na przeprowadzenie długofalowych działań e-marketingowych, aby w efekcie uzyskać przede wszystkim znaczny wzrost sprzedaży oferowanych produktów lub usług. Można już śmiało powiedzieć, że każda firma, która chce coś znaczyć w dzisiejszych czasach, powinna zdecydować się na marketing internetowy, szczególnie ze względu na stale rosnącą konkurencję rynkową.

Czytaj dalej

Optymalizacja stron internetowych to podstawowy element pozycjonowania

Tworząc swoją stronę internetową, należy dowiedzieć się, czym jest optymalizacja stron internetowych i dlaczego jest tak bardzo ważna. Osoby niezorientowane w temacie, które nie będą zwracały na to uwagi, w efekcie mogą otrzymać stronę, która nie będzie ani przejrzysta i przyjazna dla internauty, ani widoczna dla wyszukiwarek. Jak można się łatwo domyślić, prowadzenie takiej niewidocznej strony jest zupełnie bez sensu.

Niezoptymalizowana strona internetowa nie będzie chętnie odwiedzana przez użytkowników ani nie będzie widoczna w Internecie, więc w ogóle mało osób będzie miało okazję się o niej dowiedzieć.

Czytaj dalej

Newsletter

Informacje o nowych artykułach i sposobach na rozwój biznesu prosto na Twój e-mail

FreshMail.pl