Wszędobylskie reklamy i otaczająca internautów promocja usług i produktów sprawia, że mało kto zwraca na nie uwagę. Dlatego wiele firm stara się umieścić reklamę w artykule sponsorowanym. Jak powinien wyglądać taki tekst, aby czytelnik przeczytał go w całości, a nie zraził się po pierwszym zdaniu?

Czytaj dalej

Prowadzenie firmowego bloga jest jednym, ze współczesnych i skutecznych metod marketingowych. Jednak aby zdobyć czytelników, trzeba dobrze zastanowić się nad publikowanymi treściami. Podpowiemy, jakie firmowe blogi warto obserwować i wprowadzać ich działania do swojego przedsiębiorstwa.

Czytaj dalej

Blogi firmowe zyskują coraz większą popularność. Jest doskonałym sposobem na reklamę firmy, jakiej nie da nam wykorzystywana do tej pory promocja w formie banerów czy artykułów sponsorowanych. Dzięki blogowi możemy uzyskać status eksperta i dyskretnie promować swoje produkty i usługi. Poniżej przedstawiamy 10 najważniejszych powodów, dlaczego warto prowadzić blog firmowy.

Czytaj dalej

Każdy, kto ma styczność z content marketingiem wie, że opłaca się inwestować w teksty wysokiej jakości. Dzieje się tak dlatego, że algorytmy Google doskonale rozpoznają wartościowy content od teksów gorszej jakości. Z tego wynika, że dobry tekst jest nie tylko podstawą PR-u, ale też pozycjonowania strony. Ale ile musimy zainwestować w taki tekst?

Czytaj dalej

Infografiki z dnia na dzień zdobywają coraz większą popularność i na stałe weszły do strategii content marketingowej. Nie ma się co dziwić – mają niezwykły potencjał. Są nie tylko przyjemne w odbiorze, ale zawierają najistotniejsze informacje, które bardzo łatwo zapamiętać dzięki ciekawej formie. Wszyscy pokochali infografiki – są dużo lepiej odbierane niż zwykły tekst.

Czytaj dalej

Copywriterzy freelancerzy doskonale wiedzą, że na porządku dziennym jest zdobywanie nowych zleceń. Wielu pracodawców przed podjęciem współpracy życzy sobie wysłanie tekstu próbnego razem z CV. A co z prawem autorskim? Czy zleceniodawca może wykorzystać tekst próbny i opublikować go bez zapłaty? Jak się przed tym zabezpieczyć?

Czytaj dalej

Założenie bloga jest bardzo łatwe. Jednak prowadzenie go w sposób, aby przyciągał odbiorców i zyskiwał stałe grono czytelników wymaga nie tylko doświadczenia i umiejętności, ale przede wszystkim – dobrego tematu.

Jeśli chcesz wiedzieć jak zdobyć odbiorców, poruszyć zainteresowanie i wywołać górę komentarzy, warto wykorzystać filtry, które zdecydowanie pomogą podczas redagowaniu treści.

Czytaj dalej

Coolbrand © 2018

Newsletter

Informacje o nowych artykułach i sposobach na rozwój biznesu prosto na Twój e-mail

FreshMail.pl