Copywriterzy freelancerzy doskonale wiedzą, że na porządku dziennym jest zdobywanie nowych zleceń. Wielu pracodawców przed podjęciem współpracy życzy sobie wysłanie tekstu próbnego razem z CV. A co z prawem autorskim? Czy zleceniodawca może wykorzystać tekst próbny i opublikować go bez zapłaty? Jak się przed tym zabezpieczyć? Z czego składa się…

O zabezpieczeniach, jakie może wykorzystać copywriter przy wysyłaniu tekstów próbnych pisaliśmy z tym artykule. A co z tekstami próbnymi, które są wysyłane na potrzeby rekrutacji do pracy etatowej? Wykorzystanie próbek tekstu Czy pracodawca może wykorzystać teksty próbne stworzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego i nie zapłacić za nie, nawet wtedy, gdy…

Założenie bloga jest bardzo łatwe. Jednak prowadzenie go w sposób, aby przyciągał odbiorców i zyskiwał stałe grono czytelników wymaga nie tylko doświadczenia i umiejętności, ale przede wszystkim – dobrego tematu. Jeśli chcesz wiedzieć jak zdobyć odbiorców, poruszyć zainteresowanie i wywołać górę komentarzy, warto wykorzystać filtry, które zdecydowanie pomogą podczas redagowaniu…

Szukanie informacji w internecie to codzienność. Każdy użytkownik codziennie zalewany jest treścią. Aby zdobyć czytelnika musimy zachęcić go przyciągającym nagłówkiem lub przyjaznym wyglądem. Dlatego coraz więcej osób zaczyna wprowadzać do swoich treści infografiki, które zawierają wszystko czego poszukuje przeciętny użytkownik – przyjaznej formy oraz ciekawej treści w pigułce.

Infografika jest coraz bardziej popularna. Nic dziwnego – jest przystępna, zawiera wiele ciekawych informacji w przyjemnej formie i szybko się ją przyswaja. W czasach, kiedy każda minuta jest na wagę złota, infografika oszczędza czas użytkownika i pomaga zapamiętać mu informacje. Jak więc stworzyć dobrą infografikę? Dobra infografika Obrazki są przyjazne…

Dotarcie słowem do wielu ludzi, których właściwie nigdy nie poznaliśmy, nie znamy też ich preferencji, a nawet imienia nie jest łatwe. Dlatego w pisaniu ofert i artykułów reklamowych warto wykorzystać język korzyści. Co to jest język korzyści? Język korzyści to technika, która metodą perswazji wpłynie na klienta. Pokazuje korzyści produktu…

Jeszcze nie tak dawno spam był podstawą pozycjonowania stron. Dzisiaj zasady są zupełnie inne. Teksty zapleczowe o niskiej jakości przynoszą więcej szkód niż pożytku. SEO i inne narzędzia marketingowe wymagają o wiele więcej pracy. Kiedyś wszyscy stawiali na ilość, nie na jakość. Dzisiaj jeden dobry link, może przynieść lepsze wyniki…

W sklepach mnóstwo jest tych samych produktów, które różnią się między sobą jedynie opakowaniem, nazwą lub ceną. Jak więc przekonać klienta, żeby zainteresował się i kupił nasz produkt? Słowo ma wielkie znaczenie, a dobrze stworzona reklama potrafi zdziałać cuda. Rozbudź ciekawość Lightspeed Research przeprowadził badania dotyczące mediów i wyniki nie…

Artykuł ekspercki to prawdziwy rarytas wśród artykułów. Taki tekst zbuduje naszą markę i zwiększy zaufanie wśród klientów. Jednak nie każdy jest gotowy napisać taki artykuł. Co może dać nam jego publikacja? Kto powinien być jego autorem? Pytanie do eksperta Aby napisać dobry artykuł ekspercki musimy być specjalistą w swojej dziedzinie….

Blogerzy są idealni do reklamowania produktów. Są naturalni, lubiani i wiarygodni, dzięki czemu reklamowany produkt może zdobyć nowych klientów. Wielu blogerów nie pozwala sobie na reklamy, aby nie stracić obiektywności i neutralności. Ale dobry artykuł sponsorowany pomoże upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Jak powinien wyglądać, aby był wiarygodny i…