Dokonanie zakupu, kliknięcie w baner reklamowy, wypełnienie formularza, włączenie filmu, rejestracja konta, zapisanie się do newslettera, pobranie bonu, wysłanie zapytania – to właśnie jest konwersja.

Jednym słowem, konwersja to reakcja klienta, potencjalnego klienta czy po prostu użytkownika sieci na nasze działania SEO lub prowadzone kampanie reklamowe. Zawsze wtedy, gdy klient wykonuje istotną dla Twojej firmy czynność, to mówimy, że zaszła konwersja. Jak można się łatwo domyślić, konwersja będzie ważnym czynnikiem branym pod uwagę podczas sprawdzania efektów kampanii reklamowych i działań SEO. Dlatego bardzo prawdopodobne jest, że niejednokrotnie usłyszysz właśnie takie słowo od pracownika agencji, której powierzyłeś przeprowadzenie działań marketingowych dla Twojej firmy. Chociażby z tego powodu warto głębiej poznać istotne zagadnienia związane z konwersją.

Czytaj dalej

Zakładając lub już prowadząc działalność gospodarczą, na pewno niejednokrotnie spotkałeś się z wypowiedziami ekspertów od biznesu, w których była mocno podkreślona wartość marketingu internetowego. Zapewne wtedy zastanawiałeś się, o co właściwe chodzi, na czym to polega, jakie daje efekty i dlaczego jest tak bardzo ważne. Zaraz poznasz odpowiedź.

Czytaj dalej

W ciągu ostatniej dekady ilość sklepów internetowych w Polsce znacznie wzrosła. W 2006 roku było to tylko 2800 sklepów, a obecnie szacuje się, że jest ich powyżej 20 000. Jak wypromować swój sklep wśród takiej konkurencji?

Błędem jest myślenie, że sama oferta sklepu przyniesie szybkie i zadowalające przychody. Nawet najlepszy produkt, który nie jest odpowiednio wypromowany, nie jest w stanie dotrzeć do odpowiedniej liczby potencjalnych klientów. A bez tego nie ma w ogóle mowy o jakimkolwiek sukcesie czy szansie na rozwój biznesu. Myśląc o promowaniu sklepu, nie mówię tylko o działaniach reklamowych rozumianych w sposób tradycyjny, ponieważ największy i najszybszy wzrost przychodu ze sklepu internetowego można uzyskać tylko przez pozycjonowanie.

Czytaj dalej

Wraz z rozwojem technologii coraz więcej ludzi aktywnie korzysta z możliwości robienia zakupów w Internecie. Takie rozwiązanie staje się coraz bardziej popularne ponieważ jest szybkie, proste i wygodne. Chcąc wykorzystać ten rosnący w Polsce i zagranicą rynek, dużo osób decyduje się na założenie własnego sklepu internetowego jako sposobu na dobry biznes. Czytaj dalej

Coolbrand © 2018

Newsletter

Informacje o nowych artykułach i sposobach na rozwój biznesu prosto na Twój e-mail

FreshMail.pl