Ostatnio wirtualne biura prasowe wyrastają jak grzyby po deszczu. Dziś, kiedy wszystko dzieje się w internecie i właśnie tu zdobywa się największy rozgłos, takie biura mają ogromne pole do popisu. Czym właściwie są i jakie są zalety prowadzenia wirtualnego biura prasowego? Wirtualne biuro prasowe jest czymś w rodzaju pośrednika pomiędzy…

Dbanie o prawidłowe relacje z dziennikarzami to podstawa pracy PR-owca. Dokładniej, pisaliśmy o tym w tym artykule. Do zadań PR-owca należy pisanie notatek prasowych, które powinny być poprawne pod wszystkimi względami, aby nie narobić sobie kłopotów i złych relacji na linii PR-owiec – dziennikarz. Wzajemna współpraca jest po prostu częścią…

Wielu dzisiejszych PR-owców ma za sobą mniejszą lub większą karierę dziennikarską. Do tego grona zaliczają się zarówno znani, ogólnopolscy dziennikarze występujący w telewizji lub piszący do krajowych gazet, jak również ci, którzy skupili się pisaniu artykułów do kolorowych pism i dzienników. Te osoby mają zdecydowanie ułatwiony start, jeśli chodzi o…

Wielu sądziło, że content marketing niedługo wygryzie public relations. Jednak okazuje się, że doskonale ze sobą współgrają. Te dziedziny tworzą idealną symbiozę, która ma szansę stworzyć długi i szczęśliwy związek. Content marketing jeszcze kilka lat temu znany był tylko w środowisku e-marketingu. Dziś znają go prawie wszyscy. Szybko zdobył uznanie…

Działania public relations nie są tylko dla dużych firm. Tworzenie skutecznych materiałów prasowych przynosi znaczne korzyści dla małych przedsiębiorstw i to bez nadszarpnięcia budżetu. Jak prowadzić dobry PR w małej firmie? Nie bój się prosić o porady Nie ma osób, którzy są profesjonalistami z każdej dziedziny. Dlatego warto słuchać mądrzejszych…

Zmiana nazwy firmy czasami może być konieczna, a czasami po prostu przydatna. Renaming to budowa nowej tożsamości od samego początku. Jakie są najczęstsze przyczyny zmiany nazwy firmy? Przyczyna 1 – utracona wiarygodność i negatywne skojarzenia Czasami złe decyzje mogą wpłynąć na negatywne spostrzeganie firmy. Odbudowa zaufania jest trudna, dlatego wiele…