Każdy kto prowadzi kampanię reklamową AdWords chce osiągnąć jak najlepsze wyniki. Wskaźnik CTR jest jednym z najlepszych wskaźników skuteczności, ponieważ określa jak często użytkownicy, klikają w reklamę, która im się wyświetla. Podpowiemy jak poprawić wskaźnik CTR, żeby osiągnąć sukces.

Czytaj dalej

Remarketing AdWords to przydatne narzędzie, które pozwoli dotrzeć do klientów, którzy opuścili naszą stronę. Sprawdź jakie są skuteczne strategie remarketingowe, które zwiększą skuteczność naszych działań.

Czytaj dalej

Aby reklama była skuteczna musi posiadać pewne charakterystyczne cechy. Pokażemy jak powinno poprowadzać się kampanie reklamowe w Google AdWords, aby osiągnąć zamierzony cel.

Prowadzenie profesjonalnej kampanii AdWords to idealny sposób na dotarcie do nowych, potencjalnych klientów ze swoimi usługami lub produktami. Jednak wymaga to dużej wiedzy, umiejętności planowania i analizowania, których zazwyczaj nie posiada właściciel witryny. Dlatego warto zatrudnić specjalistę od reklamy AdWords, który zrobi to za nas. Jeśli jednak czujemy się na siłach i chcemy sprawdzić swoje umiejętności, przedstawiamy 6 podstawowych cech, jakie powinna posiadać skuteczna reklama AdWords.

Czytaj dalej

Optymalizacja konwersji to wprowadzenie odpowiednich zmian w witrynie, które zwiększą konwersję. Poniżej przedstawimy stopy konwersji i pokażemy co zrobić, aby uzyskać najlepsze rezultaty.

Internet oferuje przedsiębiorcom nieograniczone możliwości, szczególnie jeśli chodzi o reklamę. Jednak czasem bez pomocy specjalistów nie jesteśmy w stanie osiągnąć założonych wcześniej celów. Dobra reklama, wysoka pozycja witryny i przystosowana strona internetowa wymaga wielu działań i czasu. Musimy też znać podstawowe pojęcia, takie jak stopa konwersji i optymalizacja konwersji, aby móc wprowadzić odpowiednie zmiany na stronie, które zwiększą zyski ze sprzedaży.

Czytaj dalej

Chcesz wiedzieć jak zwiększyć skuteczność działań reklamowych? Warto zadbać o feed produktowy, który jest ściśle związany z reklamą Google Shopping.

Google Shopping to po prostu reklama produktowa. Pozwala ona na wyróżnienie się w branży e-commerce. Samo wykupienie reklamy to za mało. Najpierw musimy dobrze przemyśleć i zaplanować, jak powinna wyglądać nasza reklama produktowa.

Czytaj dalej

Reklama jest dźwignią handlu – wie o tym każdy. Jednak wszechobecne reklamy nie wzbudzają już zainteresowania wśród potencjalnych klientów. Użytkownicy zobojętnieli na reklamy, więc trzeba się bardzo postarać, aby wzbudzić ich uwagę. Taką możliwość oferuje Google, które daje nam reklamę display. Co to jest i dlaczego warto ją wykorzystać? Poniżej przedstawiamy 5 kroków, które pomogą wdrożyć reklamy displayowe.

Czytaj dalej

Coolbrand © 2018

Newsletter

Informacje o nowych artykułach i sposobach na rozwój biznesu prosto na Twój e-mail

FreshMail.pl