Strony internetowe Łódź

Zajmujemy się tworzeniem nowoczesnych, innowacyjnych i nowoczesnych stron internetowych, które zadowolą nawet najbardziej wymagającego Klienta oraz pozwolą na wypromowanie Twojej firmy.

Dzięki dogłębnej weryfikacji rynku oraz dostosowywanie się do wymagań stawianych nam w trakcie wykonywania projektu, gwarantujemy, że projekt będzie wykonany szybko, skutecznie oraz rzetelnie. W rezultacie otrzymujesz profesjonalnie wykonaną stronę www, która bez problemu trafi do konsumentów zainteresowanych Twoimi produktami oraz usługami.

Spersonalizowany projekt graficzny na miarę państwa potrzeb

Oferujemy nieszablonowy oraz profesjonalnie wykonany projekt graficzny, dostosowany do potrzeb najbardziej wymagających Klientów. Zwracamy uwagę na każdy detal, dzięki temu strona internetowa jest dopracowana w 100%. Nasz zespół tworzą doświadczeni graficy, którzy cały czas rozwijają swoje kompetencję oraz są na bieżąco z aktualnymi trendami.

Struktura witryny zgodna z zasadami User Experience (UX) oraz User Interface (UI)

Tworząc witryny zwracamy szczególną uwagę na to by każda zbudowana przez nas witryna była całkowicie optymalna od strony użytkownika. Przejrzysta grafika, intuicyjne działanie poszczególnych elementu strony, inteligentna wyszukiwarka, a także odpowiednio dostosowanie do potrzeb użytkownika strony. Dzięki odpowiednio stworzonej witrynę, klienci chętniej będą ją odwiedzać, jednocześnie korzystając z usług i produktów oferowanych na stronie.

Responsywna strona internetowa (RWD), dostosowana do urządzeń mobilnych

Tworzone przez nas strony dostosowane są do każdego rodzaju urządzenia. Dzięki zastosowaniu technologii Responsive Web Design same dopasowują się do wielkości ekranu. Tego typu rozwiązanie zmienia wizerunek firmy na bardziej profesjonalny, a klienci mogą przeglądać oferty w dowolnym miejscu i o dowolnej porze.

System Zarządzania Treścią (CMS)

System zarządzania treścią pozwala na administrację witryną bez większych problemów. Dodawanie zdjęć, aktualizacja informacji, bądź też wprowadzanie tekstów to dzięki temu czysta przyjemność.

Optymalizacja SEO i pozycjonowanie

Projektujemy strony zgodnie z zasadami SEO dzięki czemu, dzięki czemu strona zyskuje znacznie szybciej wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania.

Opieka nad stroną

Po zakończeniu etapu projektowania strony internetowej gwarantujemy pełną pomoc administracyjną. Oferujemy wsparcie w każdej kwestii technicznej, jak również marketingowej. Ponadto jesteśmy do dyspozycji w razie potrzeby rozbudowy strony, aktualizacji skryptów oraz zabezpieczeń. Okres gwarancji na wykonywane przez nas projekty wynosi 12 miesięcy.

Etapy realizacji projektu

Każdą realizację projektu rozpoczynamy od zbadania potrzeb oraz przygotowania specyfikacji techniczno – funkcjonalnej. Do sprawnego prowadzenia projektu zostaje przypisany Project Manager, odpowiedzialny za wszystkie etapy, zadania oraz terminową realizację podczas współpracy.

1. Analiza potrzeb i koncepcja stron
  • Stworzenie koncepcji dotyczącej strony graficznej projektu
  • Ustalenie struktury logicznej oraz układu elementów i modułów
  • Opracowanie architektury informacji

2. Projekt graficzny

  • Przygotowanie makiety funkcjonalnej UX
  • Wykonanie widoków graficznych strony głównej oraz podstron

3.  Kodowanie

  • Stworzenie frontend’u HTML5/CSS3 w oparciu o przygotowane grafiki
  • Zaprogramowanie i wprowadzenie backend’u – systemu zarządzania treścią CMS, bazy danych, funkcji, modułów i formularzy)
  • Uwierzytelnienie oraz optymalizacja kodu źródłowego
  • Wykonanie testów wewnętrznych oraz zewnętrznych
4. Uzupełnienie strony

  • Wprowadzenie treści oraz zdjęć
  • Podwieszenie pod docelową domenę
  • Konfiguracja zabezpieczeń na docelowym serwerze, certyfikat SSL
  • Przeprowadzenie szkolenia z obsługi panelu zarządzania treścią CMS

5.  Wsparcie powdrożeniowe

  • Stała opieka nad projektem oraz 12 miesięcy gwarancji
  • Wsparcie techniczne – telefon, e-mai oraz system zarządzania projektami
Funkcjonalności projektowanych stron internetowych
  • nieszablonowy projekt graficzny dostosowany do wymagań klienta
  • przystosowanie do obowiązujących norm RODO
  • responsywność – odpowiednie wyświetlanie strony na dowolnym urządzeniu mobilnym
  • struktura witryny zgodna z zasadami użyteczności User Experience (UX) oraz User Interface (UI)
  • system umożliwiający zarządzanie treścią
  • panel administracyjny CMS, pozwalający na samodzielne zarządzanie stroną internetową
  • wprowadzenie Social Media na stronę (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube itp.)
  • wersje językowe
  • edycja poszczególnych elementów (logo, menu, slidera, treści, zdjęć itp.)
  • dodawanie podstron, kategorii, zdjęć, filmów
  • możliwość umieszczenia galerii zdjęć i filmów
  • slider ze zdjęciami lub elementem wideo
  • uzupełnianie strony dokumentami, zdjęciami, filmami, plikami PDF
  • blog i/lub aktualności
  • nadawanie uprawnień, jak również dodawanie oraz usuwanie administratorów strony
  • optymalizacja pod kątem SEO
  • wstawienie mapy dojazdu do firmy
  • newsletter
  • kontakt z firmą za pomocą formularza
  • informacja dotycząca plików cookies
  • sitemap
  • walidacja W3C, optymalizacja i kompresja kodu źródłowego witryny

Strona internetowa firmy, ma fundamentalne znaczenie w rozwoju działalności

Współczesny biznes musi być odpowiednio promowany, również za pomocą strony internetowej.

Szybki rozwój technologiczny doprowadził do sprzedaży, jak również poszukiwania usług za pomocą wyszukiwarek internetowych. To impuls, który należy wykorzystać by nasza firma osiągała dobre wyniki. Dzięki odpowiednio zaprojektowanej stronie internetowej, jesteśmy w stanie dotrzeć do szerszego grona odbiorców, ze względu na wyróżnienie na tle konkurencyjnych firm.
Rzetelnie zaprojektowana strona, doprowadzi do większej sprzedaży, odpowiednie przedstawienie oferty. Przejrzystość, estetyczność, prosta obsługa oraz ciekawy design plasuje witrynę na wysokich pozycjach w oczach klientów.

Wygląd strony internetowej to pierwszy krok w stronę sukcesu

Mając na uwadze renomę firmy, powinniśmy dbać nie tylko o jakość wykonywanych usług, lecz również o odpowiedni design, dopracowany w każdym calu.

Marketing internetowy jest bardzo popularnym narzędziem, dlatego powinniśmy zadbać, by na naszej stronie internetowej znalazły się wszelkie potrzebne informacje dotyczące produktów, bądź też proponowanych usług. Chcąc przyciągnąć klientów, powinniśmy opatrzyć stronę w odpowiednie grafiki, kojarzące się jednoznacznie z naszą branżą. Dzięki takiemu zabiegowi, zapewnimy sobie większą sprzedaż, a co za tym idzie, również zyski. Powierzając stworzenie strony internetowej zewnętrznej firmie, pamiętajmy by posiadali oni specjalistów od UX/UI, jak również doświadczonych grafików, którzy z chęcią zajmą się projektem.

Technologia, bezpieczeństwo i standardy jakości w projektowaniu stron internetowych

Standardy jakości zmieniają się wraz z postępem technologicznym, dlatego tworząc stronę internetową, należy pamiętać, by wdrażać aktualne rozwiązania w danym czasie.

Strona internetowa powinna być jak widoczna w wyszukiwarkach internetowych, co jest możliwe tylko dzięki zastosowaniu najnowszych technologii. Działania podejmowane w trakcie budowy witryny, dążą również do tego by strona była stabilna oraz bezpieczna.
Znając najnowsze wytyczne Google oraz trzymając się standardów określonych przez W3C – światową organizację zajmującą się ustanawianiem standardów stron, możliwe jest zbudowanie nowoczesnej, profesjonalnej witryny, dzięki której sukces jest w naszym zasięgu.
Pamiętając również o bezpieczeństwie naszej witryny, wszelkie informacje oraz bazy danych powinny być dodatkowo zabezpieczone przez szyfrowanie, bądź też przez protokół bezpieczeństwa SSL. Takie rozwiązanie gwarantuje bezpieczeństwo właściciela strony, jak również jego klientów.

Optymalizacja strony, czyli jak dotrzeć do szerokiego grona odbiorców

Specjaliści z branży IT potwierdzili, że coraz więcej społeczeństwa korzysta z wyszukiwarki Google. W tej chwili jest to już około 90% ludności. 

Strona internetowa powinna być łatwo dostępna dla wszystkich, dlatego należy ją zoptymalizować, aby szybko znalazła się na wyższych pozycjach w wyszukiwarce Google. Dlatego tak ważne jest, by trzymać się standardów Google oraz wytycznych W3C.

Firmowe strony www, a korporacyjne serwisy internetowe

Strona internetowa firmy powinna zawierać najważniejsze informacje o działalności, ofertę oraz dane kontaktowe. 

Wszystkie elementy znajdujące się na stronie powinny być w jasny i czytelny sposób przedstawione, a całość powinna przyciągać uwagę potencjalnych klientów. Ukazując korzyści jakie niesie współpraca z daną firmą, pamiętajmy o solidnym przedstawieniu danych.
Strona firmowa, różni się od korporacyjnej tym, że nie jest tak bardzo rozbudowana. Znajduje się na niej kilka podstron, czasami blog oraz drobne funkcjonalności. Witryna korporacyjna natomiast charakteryzuje się rozbudowaną strukturą, w której podstrony, często tworzą nawet całe działy tematyczne.
Serwisy korporacyjne tworzone są w celu ukazania pozycji na rynku. Większe firmy chcą ukazać swoją moc przebicia, dlatego szukają niekonwencjonalnych rozwiązań. Strony korporacyjne są szeroko rozbudowane, posiadają szereg udogodnień oraz kreują nowoczesny wizerunek firmy.

Serwisy produktowe, czyli jak skutecznie zwiększyć konwersję

Serwisy produktowe oraz landing page mają skutecznie zwiększać konwercję jak również zaciekawić klienta produktem, bądź usługą. 

W celu wypromowania produktu, bądź usługi najlepiej zastosować tego typu witrynę, ze względu na większe możliwości pozycjonowania w wyszukiwarce, jak również zaciekawienia potencjalnych nabywców. Szata graficzna powinna być unikalna, kojarząca się z daną usługą, bądź produktem, tak, aby została na długo w pamięci klientów. W ten sposób wizerunek firmy stanie się w pełni profesjonalny.
Jeżeli zależy nam głównie na promowaniu firmy oraz obserwowaniu statystyk, to tego typu rozwiązanie nadaje się wręcz idealnie.

Landing Page, jako nowoczesny wymiar strony internetowej

Strony typu landing page, to możliwość wypromowania naszego produktu lub usługi, nawet o kilkaset procent skuteczniej, niż na innych stronach www.

Strona typu landing page ma uproszczony schemat budowy, ze względu na jasno określony cel do którego została stworzona. Posiada grafikę eksponującą produkt lub usługę, informację w formie call to action oraz formularz kontaktowy.
Tego typu strona internetowa jest bardzo często wybierana w celu rozpoczęcia marketingu sieciowego. Landing page powinna mieć wysoką konwersję w postaci dużej ilości zamówień, w porównaniu do ilości odwiedzin witryny.

Responsywne strony internetowe – przyszłość czy może obecnie już standard?

W dobie wielu różnych urządzeń mobilnych, należy pamiętać o tym, by strona była responsywna. Dzięki temu, że dopasuje się do różnego rozmiaru ekranu, więcej odbiorców będzie do niej docierać, a co za tym idzie, zwiększymy zyski. Pomimo tego, że dawniej był to tylko dodatek, teraz jest to już element, bez którego nie można się obejść.

Coraz więcej miejsc oferuje dostęp do darmowego internetu. Coraz częściej nie rozstajemy się z telefonem, bądź innym przenośnym urządzeniem mobilnym. Nie wyobrażamy sobie życia bez surfowania po internecie, dlatego też strona internetowa musi być responsywna. Dostosowując witrynę do różnego rodzaju urządzeń mobilnych, dostajemy możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców, którzy z przyjemnością przejrzą naszą stronę, a co za tym idzie, jest większe prawdopodobieństwo, że skorzystają z naszych usług, bądź też zakupią produkty przez nas oferowane.