Naprawa auta nigdy nie jest prostą sprawą- po pierwsze części samochodowe bywają bardzo drogie, po drugie znalezienie profesjonalnego mechanika dla wielu wydaje się czynnością, która graniczy niemal z cudem. Pomocą w tej sytuacji są portale internetowe takie jak Dobry Mechanik. Co to takiego? Otóż, jest to internetowa wyszukiwarka serwisów samochodowych, z której korzysta już prawie milion użytkowników. Jak zbudować wizerunek w Dobry Mechanik i jakie korzyści z tego wynikają? Podpowiadamy w poniższym artykule- zapraszamy!
Portal Dobry Mechanik – czym jest?
Portal Dobry Mechanik to największa w Polsce platforma opiniotwórcza, zrzeszająca usługi warsztatów samochodowych. Dzięki temu portalowi kierowcy w całym kraju mają dostęp do opinii Klientów poszczególnych warsztatów. Co więcej? Mogą również sami oceniać ich usługi. Główną filozofią portalu Dobry Mechanik jest promowanie warsztatów samochodowych, które w swojej pracy kierują się dobrą praktyką oraz etyką zawodową. Każdy użytkownik może być pewien rzetelności selekcji usługodawców, dzięki czemu może w łatwiejszy sposób wybrać właściwego dostawcę.
Jednak Dobry Mechanik pełni nie tylko rolę opiniotwórczą- działania prowadzone są również w środowisku offline. Co to oznacza? Każdy użytkownik ma możliwość bezpłatnego umówienia wizyty w wybranym przez siebie warsztacie samochodowym. Zespół administracyjny portalu pomaga ustalić obu stronom dogodny termin oraz upewnić się, czy dany warsztat jest w stanie obsłużyć Klienta w wybranym przez niego zakresie usług.
Wizytówka na Dobry Mechanik- dlaczego warto ją posiadać?
Pierwszym etapem w budowaniu wizerunku na Dobry Mechanik, jest założenie wizytówki swojego warsztatu w tym właśnie miejscu. Dlaczego jest to aż tak ważne? Przede wszystkim jest skuteczny sposób reklamy, który pomoże Ci się wyróżnić na tle całej konkurencji. Obecnie na portalu Dobry Mechanik swoje usługi promuje już ponad 20 tysięcy firm. Użytkownicy mogą przeglądać warsztaty samochodowe według podanej lokalizacji. Jeśli w tak ogromnej bazie firm nie znajdą Twojego serwisu, mogą w ogóle nie dowiedzieć się, że on istnieje, a tym samym nie zapoznają się z jego ofertą. Portal osiąga najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google, dlatego może okazać się, że Twoja witryna wyświetli się użytkownikom dużo niżej, niż Dobry Mechanik po wpisaniu frazy np. serwis samochodowy Warszawa.
Dodawanie pozytywnych opinii i rekomendacji? Skorzystaj z pomocy ekspertów!
Dobry Mechanik opinie to doskonałe rozwiązanie, które umożliwia Klientom wystawianie opinii i rekomendacji na temat usług poszczególnych warsztatów samochodowych. Statystyki pokazują, że ponad 60% użytkowników zwraca szczególną uwagę na opinie innych kierowców podczas wyboru mechanika. Nasza agencja marketingowa oferuje dodawanie opinii na Dobry Mechanik, które stanowią skuteczną pomoc w budowaniu pozytywnego wizerunku warsztatu. Opinie przygotowane przez doświadczonych specjalistów w bezpośredni sposób przyczynią się nie tylko do zwiększenia Twojej popularności w internecie, ale również zyskania większego grona Klientów.
Dodatkową zaletą Dobry Mechanik opinie, jest możliwość odpowiedzenia na każdą zamieszczoną opinię. To świetne rozwiązanie dla firm, które nie tylko ułatwia kontakt z Klientami, ale sprawia, że zyskują ich zaufanie. Zebranie wielu komentarzy w jednym miejscu znacznie ułatwi Ci pracę i sprawi, że budowanie wizerunku w sieci okaże się łatwiejsze, niż Ci się wydaje! Korzystając z darmowego pakietu na portalu Dobry Mechanik masz możliwość zbierania opinii Klientów i odpowiadania na nie, a więc nie musisz ponosić dodatkowych kosztów związanych z promocją.
Dobry Mechanik – inne korzyści
Czy wiesz, że w specjalnie przygotowanych pakietach (Pro oraz PRO +) portal Dobry Mechanik umożliwia warsztatom samochodowym dodatkową promocję? W zdecydowany sposób przyczynia się to do zwiększenia grona potencjalnych Klientów. Największe korzyści proponowane przez portal Dobry Mechanik to m.in.:
- Promocja wizytówki warsztatu zarówno w wybranym mieście, jak i 2 miastach, które są oddalone od siebie o maksymalnie 30 km
- 2 w 1, czyli połączenie wizytówki z usługą Google Moja Firma
- Promowanie wizytówki warsztatu samochodowego w Google Maps
Jak usunąć hejt z Dobry Mechanik?
Portal Dobry Mechanik umożliwia dodawanie opinii każdego z obiektów, posiadanych w swojej bazie. Im więcej pozytywnych opinii zdobędzie warsztat samochodowy, tym bardziej zwiększa swoją popularność. To z kolei, ma przełożenie na decyzje podejmowane przez Klientów. Jak wiadomo, pozytywne opinie są zawsze mile widziane, natomiast problemem jest nieuzasadniony hejt oraz pomówienia. W tej sytuacji wskazany jest kontakt z działem obsługi portalu Dobry Mechanik i próba wyjaśnienia zdarzenia. Przede wszystkim należy uwiarygodnić, iż negatywny komentarz nie powstał w wyniku realizacji usług w danym warsztacie samochodowym.
Na szczęście nie jest to trudne zadanie, ponieważ każdy warsztat prowadzi własny rejestr Klientów. Nie należy również zapominać o tym, że wolność słowa nie zwalnia nikogo z odpowiedzialności za swoje wypowiedzi w sieci. Dlatego, ostatecznym rozwiązaniem tej sytuacji jest skierowanie sprawy do sądu. Każdy portal, który gromadzi dane o swoich użytkownikach, w tym również Dobry Mechanik, jest w stanie przedstawić numer IP użytkowników dodających negatywne i obraźliwe opinie.
Dobry Mechanik opinie to świetny sposób na promocję zarówno dla większych warsztatów, jak i małych, które dopiero zaczynają budować swój wizerunek w sieci. Potrzebujesz pozyskać dobre opinie? Skontaktuj się z naszą agencją marketingową! Przygotujemy dla Ciebie opinie, dzięki którym Twoja firma rozwinie skrzydła i zyska szerokie grono Klientów. Zapraszamy.