Artykuł sponsorowany cena

Artykuł sponsorowany cena

Zależy Ci na skutecznej promocji w internecie? Zastanawiasz się, co można zrobić w tym kierunku? Przede wszystkim trzeba przyciągnąć uwagę użytkowników, a tego nie da się zrobić bez odpowiedniej jakości, poziomu merytorycznego i przyjaznego stylu pisania. Dobrej klasy artykuły sponsorowane mogą być jednym z najbardziej skutecznych narzędzi promocyjnych Twojej firmy! Jaka jest cena artykułów sponsorowanych i co ma na nią wpływ? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w poniższym artykule. Serdecznie zapraszamy!

Od czego zależy cena artykułów sponsorowanych?

Ile wynosi cena artykułów sponsorowanych, to ogólne pytanie, na które trudno oczekiwać jednoznacznej odpowiedzi. Cennik treści sponsorowanych mieści się w dość szerokich widełkach, które zależą m.in. od:

  • Branży i tematyki
  • Długości tekstu
  • Grupy docelowej, do której kierowany jest artykuł
  • Miejsca publikacji
  • Wytycznych dotyczących treści
  • Dostępnych materiałów źródłowych
  • Konieczności przeprowadzania wywiadów z ekspertami danej branży
  • Korzystania z obcojęzycznych źródeł
  • Umieszczania w tekście odnośników i przypisów
  • Oraz dodatkowych wytycznych np. propozycji określonych materiałów graficznych

Szczegółowe sprecyzowanie wyżej wymienionych aspektów pozwoli na realne określenie stawki za artykuł sponsorowany. Należy jednak pamiętać, że cena wynika przede wszystkim z 2 czynników- stopnia trudności, jaką sprawi artykuł autorowi oraz czasu, jaki będzie musiał poświęcić, aby napisać solidny tekst. Koszt nieskomplikowanych artykułów najczęściej waha się w granicy od 20 do 50 zł netto/ 1000 zzs, natomiast w przypadku treści specjalistycznych, wymagających dokładnego researchu- cena może wynieść na 300 zł netto/ 1000 zzs. Warto jednak dodać, iż ceny różnią się między sobą w zależności od agencji marketingowej.

Dobrzy copywriterzy na napisanie dobrego tekstu sponsorowanego poświęcają sporą ilość czasu. Wynika to nie tylko z poważnego i odpowiedzialnego podchodzenia do swoich obowiązków, ale i chęci przedstawienia Klientowi naprawdę wartościowej treści. W sposób naturalny przekłada się to na wyższe stawki za teksty.

Dobry artykuł sponsorowany? To żaden problem!

Wiesz już od czego zależy cena artykułów sponsorowanych, ale nadal zastanawiasz się jak napisać dobry tekst? Otóż, dobry artykuł sponsorowany to przede wszystkim artykuł napisany w konkretnie ustalonym celu, dla określonej grupy odbiorców. Tekst powinien być dopasowany zarówno pod względem językowym, jak i merytorycznym do miejsca publikacji. Aby artykuł sponsorowany działał nie tylko pod względem HR, ale także widoczności witryny linkowanej, powinien zawierać odpowiednie słowa kluczowe i chwytliwy tytuł. Lead artykułu oraz tytuł przykuwający uwagę znacznie zwiększą szansę, że odbiorca przeczyta właśnie Twój tekst. Co więcej? W artykule nie może zabraknąć ilustracji, zdjęć czy infografik, a całość treści powinna być odpowiednio sformatowana (nagłówki, akapity, wypunktowania). Artykuły sponsorowane to wartościowe treści pod różnym względem:

  • Korzystnie wpływają na widoczność strony
  • Dają możliwość zaprezentowania oferty firmy
  • Budują dobre relacje z Klientami
  • Zwiększają sprzedaż

Jeśli jesteś zainteresowany tą formą promocji, możemy przygotować artykuły sponsorowane dla Twojej firmy. Tworzymy treści na potrzeby firm, instytucji, ale również osób prywatnych. Artykuły przygotowujemy zarówno w oparciu o materiały dostarczane przez Klienta, jak i zdobyte we własnym zakresie. Gwarantujemy najwyższą jakość, dzięki której zbudujesz ekspercką pozycję w internecie! Nie publikujemy tekstów bez Twojej akceptacji- każdy z artykułów możesz sprawdzić pod kątem merytorycznym. Zapraszamy do kontaktu z naszą agencją marketingową!