Strony internetowe są w taki sposób projektowane, aby realizować konkretne cele. W biznesie e- commerce jest to najczęściej sprzedaż online lub generowanie zapytań ofertowych i pozyskiwanie kontaktów biznesowych.
Przygotowany przez naszych specjalistów audyt UX umożliwia weryfikację tego, czy elementy witryny- struktura, komunikaty, elementy interaktywne, nawigacja i design graficzny sprzyjają realizacji określonych celów przez użytkowników. Chcesz zwiększyć współczynnik konwersji i poprawić statystki na stronie? W takim razie audyt UX jest dla Ciebie doskonałym rozwiązaniem!
Od wielu lat pomagamy firmom zwiększać usability ich stron internetowych i poprawiać sprzedaż. Wykonaliśmy już tysiące testów A/B, współpracując zarówno z dużymi sklepami, jak i mniejszymi. Dzięki audytowi UX Twojego sklepu online dowiesz się, co poprawić, aby stworzyć użyteczny e- sklep, który generuje wysoką sprzedaż!
Audyt UX – co oferujemy?
Audyt UX wykonujemy dobierając odpowiednie metody badawcze dostosowane do potrzeb danego projektu. Zwiększamy konwersję, poprawiając jakość doświadczeń użytkowników korzystających z Twojej strony, sklepu bądź aplikacji. Podczas audytu oceniamy użyteczność, funkcjonalność, intuicyjność, stan techniczny a także w jakim stopniu odpowiadają one na oczekiwania użytkowników. Oferujemy m.in.:
- Audyt UX serwisu B2B- przeprowadzając audyt UX serwisu B2B, opracujemy nie tylko rekomendacje, ale również dokładny plan naprawczy. Gwarantujemy, że znacznie zwiększymy szanse pozyskiwania zleceń w sieci dla Twojej firmy
- Audyt UX sklepu online- wykonujemy audyt szablonu: strony produktu, kategorii produktowej, strony głównej oraz procesu nawigacji i wyszukiwania produktów. Nasi eksperci wskażą Ci najlepsze wzorce projektowe w biznesie e- commerce
- Audyt UX ścieżki zakupowej- audytowi poddajemy całą ścieżkę zakupową użytkownika w sklepie internetowym
- Audyt UX koszyka zakupowego- przeprowadzamy audyt koszyka zakupowego oraz dokonywania płatności przez użytkownika w e- sklepie
- Audyt UX aplikacji mobilnej i webowej- wykonujemy audyt ścieżki użytkownika w aplikacji mobilnej, opartej o przypadki użycia (User Case i User Stories). Co więcej? Audytujemy również ścieżkę użycia aplikacji webowej np. systemów wsparcia procesów
Jak przeprowadzamy audyt UX?
- Wprowadzenie – przeprowadzamy z Tobą wywiad wprowadzający, aby dobrze poznać Twoją firmę, zrozumieć Twój biznes i to, do kogo kierujesz swoją ofertę.
- Analiza – wykonujemy szereg analiz dopasowanych do Twojego sklepu online m.in. badania eksperckie, pogłębione analizy ilościowe oraz badania użyteczności.
- Raport i zalecenia – przygotowujemy specjalny raport, dzięki któremu dowiesz się, dlaczego Twoi użytkownicy nie kupują i co powinieneś zrobić, aby zaczęli kupować.
- Omówienie raportu – omawiamy z Tobą raport, tłumaczymy każdą rekomendację i odpowiadamy na wszystkie zadane przez Ciebie pytania.
- Makiety i grafiki – wykonujemy makiety sklepu internetowego oraz grafiki zawierające zmiany, które wynikają z naszych opinii.
- Zakodowanie – zaproponowane zmiany kodujemy w Twoim sklepie internetowym.
Do przeprowadzenia audytu UX wykorzystujemy jedną z kilku metod:
- Analiza heurystyczna- sprawdzenie pod kątem heurystyk, czyli weryfikacja zbioru dobrych zasad, wskazówek użyteczności
- Wędrówka poznawcza- badanie polegające na wcieleniu audytującego w rolę użytkownika i wykonywaniu typowych zadań
- Lista kontrolna- lista zasad, jakie powinien spełniać produkt cyfrowy. Co istotne? Lista może być opracowana przez agencję lub bazować na dostępnych źródłach.
Cel audytu UX – małe zmiany, duże rezultaty!
Przeprowadzamy audyt UX, którego celem jest przede wszystkim analiza użyteczności strony www. To badanie pod kątem dostosowania do potrzeb użytkowników oraz realizacji celów firmy. Głównym zadaniem naszych specjalistów jest określenie elementów, które utrudniają Klientom zrealizowanie danego zadania. Wybierając usługi naszej agencji marketingowej możesz być pewien, że znajdziemy odpowiedź na pytanie- jakich zmian dokonać, aby Twój serwis skuteczniej realizował wszystkie swoje cele! Modyfikacje, które sugerujemy, podzielone są według poziomu trudności. Ich zadaniem nie jest zmiana wszystkich elementów, lecz optymalizacja istniejących rozwiązań.
Co zapewni ekspercki audyt UX?
Zastanawiasz się, co zyska Twój sklep internetowy dzięki audytowi UX? Największe korzyści to:
- Wykrycie problemów na stronie- wykonana przez naszych ekspertów precyzyjna analiza dostarczy Ci informacji o błędach i problemach, które powodują niższą pozycję w wynikach wyszukiwania
- Wzrost ergonomii użytkowania- wyeliminujemy błędy, co znacząco wpłynie na komfort użytkowników i działanie witryny
- Wzrost sprzedaży- wykonując audyt UX, przygotujemy dla Ciebie rekomendacje rozwiązań, których celem jest podniesienie przychodu
- Wzrost współczynnika konwersji- zoptymalizujemy kluczowe elementy na stronie sprzedażowej, dzięki czemu poprawi się konwersja
- Poprawa satysfakcji użytkowników- wdrożenie zmian wynikających z raportu UX zdecydowanie wpłynie na poprawę odczuć związanych z użytkowaniem strony
Wykonamy dla Ciebie ekspercki audyt użyteczności!
Posiadamy wieloletnie doświadczenie zarówno w audytowaniu, projektowaniu, jak i tworzeniu stron , dzięki czemu prace wdrożeniowe nie stanowią dla nas żadnego problemu. Audyt pod kątem usability dokonywany jest przez ekspertów z ogromną wiedzą w zakresie badań użyteczności serwisów internetowych. Nasze audyty UX przynoszą Klientom wymierne korzyści. Stawiamy czoła wyzwaniom biznesowym i badawczym- pomagamy firmom zwiększyć konwersję nawet o kilkadziesiąt procent!
Jesteś zainteresowany audytem UX sklepu online? Koniecznie skontaktuj się z nami, a przekonasz się, ile Twój sklep zyska dzięki naszej pomocy. Dołącz już dziś do grona naszych zadowolonych Klientów. Zapraszamy!