Opinie Google pomagają nam budować pozytywny wizerunek firmy oraz ukazują przyszłym klientom, czy proponowane przez nas usługi są polecane przez innych użytkowników. Konsumenci coraz chętniej korzystają z tej opcji, ze względu na to, iż chcą znaleźć usługodawcę spełniającego odpowiednie kryteria oraz wymagania. Jeżeli zależy nam na zdobywaniu coraz większej rzeszy klientów, powinniśmy się zastanowić nad tym, jak ważne są opinie wystawiane na Google Moja Firma.
Usługa Google Moja Firma
Korzystając z usługi jaką oferuje nam Google Moja Firma, możemy uzyskać dostęp do opinii użytkowników, którzy przyznają gwiazdki oraz wyrażają swoje zdanie w postaci komentarzy. Ułatwia to przyszłym klientom podjęcie decyzji, czy dana firma oferuje usługi na odpowiednim poziomie. Opinie konsumentów mogą poprawić nasz wizerunek, ale również mogą nieść serie niepowodzeń. Posiadając dużo negatywnych komentarzy, utrata klientów jest nieunikniona, dlatego tak ważne jest by nasze notowania były jak najwyższe. Musimy pamiętać, że każdy usługobiorca może polecić nasze usługi, jednak jeżeli będzie niezadowolony, może odebrać nam przyszłych klientów, poprzez negatywne opinie, nie tylko wśród znajomych, ale również w usłudze Google Moja Firma.
Co dają nam pozytywne opinie w Google Moja Firma?
Poprzez pozytywne opinie, poprawia się wizerunek naszej firmy, klienci nabierają zaufania i chętniej korzystają z oferowanych przez nas usług. Ponadto docieramy do większej ilości klientów, poprzez ilość wyświetleń oraz pytań dotyczących usług lub produktów. Opinie w Internecie są aktualnie najważniejsze, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności, dlatego powinniśmy się starać o to, by były one jak najwyższe.
Jak dodać opinię na Google Moja Firma?
Dodawanie opinii jest stosunkowo prostą czynnością, która nie zajmuje zbyt wiele czasu. Wystarczy wpisać w Google nazwę firmy dodając do tego słowo „opinie”. Po wykonaniu tych czynności pojawi nam się wizytówka Google na której umieszczane są opinie. Wystarczy kliknąć odpowiednią ilość gwiazdek, gdzie pięć to najwyższa możliwa nota, a następnie w komentarzu wpisać co nas zachęca do korzystania z danych usług, bądź też dlaczego więcej nie skorzystamy z oferty firmy. Ta prosta czynność pozwoli na określenie jakości oraz rzetelności usługodawcy. Wszystko jest całkowicie bezpłatne oraz bardzo proste w obsłudze, dlatego warto korzystać z tej możliwości.
Opinie Google i ich wpływ na wizerunek firmy w Internecie
Poszukując specjalisty w danej dziedzinie, potencjalny klient wpisuje rodzaj usługi w wyszukiwarce, dzięki czemu ukazuje mu się nazwa, numer kontaktowy oraz adres firmy, jak również lokalizacja. Ilość opinii, które nasi poprzedni klienci zostawili w Google Moja Firma ma wpływ na to, na którym miejscu w wynikach wyszukiwania znajduje się nasza firma, dlatego też tak ważne jest, by ilość pozytywnych komentarzy była jak największa.
Negatywnie opinie w Google Moja Firma
Pewne jest, że opinie w Internecie są bardzo ważne dla wizerunku naszej firmy, dlatego powinniśmy dbać o klientów. Co jeżeli pojawią się negatywne opinie? Nie usuniemy ich, natomiast powinniśmy odpisać na komentarz, poprosić o kontakt z klientem w celu wyjaśnienia sprawy. Jeżeli opinia jest słuszna, przeprośmy i zaproponujmy formę zadośćuczynienia. Jeżeli sprawa zostanie wyjaśniona, jest szansa na to, że klient zmieni opinię. Możliwe jest również, że usługobiorca się nie odezwie, w tej sytuacji jednak, przyszli klienci zobaczą, że dbamy o wizerunek naszej firmy, licząc się ze zdaniem każdego oraz chęcią rozwiązania danego problemu.
Jak widać, opinie na temat naszej firmy są niezmiernie ważne, ponieważ nie tylko ukazują fakt, czy klienci są zadowoleni z naszych usług, ale również pomagają nam zdobywać nowych usługobiorców, którzy coraz częściej zwracają uwagę na gwiazdki oraz komentarze wystawiane w Internecie. Ponadto ilość opinii pomaga nam uplasować się wyżej w wynikach wyszukiwania. Jak widać, powinniśmy zająć się również tą formą promowania naszej firmy, jeżeli chcemy osiągnąć sukces.