Wielu sądziło, że content marketing niedługo wygryzie public relations. Jednak okazuje się, że doskonale ze sobą współgrają. Te dziedziny tworzą idealną symbiozę, która ma szansę stworzyć długi i szczęśliwy związek.

Content marketing jeszcze kilka lat temu znany był tylko w środowisku e-marketingu. Dziś znają go prawie wszyscy. Szybko zdobył uznanie i popularność, a inne dziedziny kreatywne mogą tylko brać z niego przykład. Public relations próbował pokonać marketing treści, ale okazało się, że mają ze sobą wiele wspólnego, a razem mogą zawojować świat.

Czytaj dalej

Działania public relations nie są tylko dla dużych firm. Tworzenie skutecznych materiałów prasowych przynosi znaczne korzyści dla małych przedsiębiorstw i to bez nadszarpnięcia budżetu. Jak prowadzić dobry PR w małej firmie?

Czytaj dalej

Coolbrand © 2018

Newsletter

Informacje o nowych artykułach i sposobach na rozwój biznesu prosto na Twój e-mail

FreshMail.pl