Ile kosztuje artykuł sponsorowany?

Przygotowanie i kosztorys artykułu sponsorowanego

Jeśli chodzi o publikację artykułów sponsorowanych, konwersją nie zawsze jest zakup. Dlaczego? Tekst może spełniać zupełnie różne funkcje- budować pozytywny wizerunek firmy, kształtować rekomendacje i opinie lub ponieść prestiż produktu/ usługi. Jednak, bez względu na cel kampanii content marketingowej warto zadbać o to, by marka wspierała działania za pomocą profesjonalnie przygotowanych artykułów sponsorowanych. Ile kosztuje artykuł sponsorowany? O cenach publikacji na serwisach zewnętrznych dowiesz się, czytając poniższy artykuł. Zapraszamy!

Publikacja artykułów sponsorowanych

Tajemnica sukcesu artykułu sponsorowanego kryje się nie tylko w jego jakości, odpowiednio dobranym przekazie do danej grupy docelowej, ale także publikacji we właściwych miejscach. Teksty można wypromować co najmniej na 2 sposoby:

• Publikacja oryginalnych treści dotyczących produktu/ usługi na blogach, serwisach tematycznych i specjalistycznych
• Korzystanie z platform, która opierają się przede wszystkim na pośrednictwie w sprzedaży miejsca reklamowego. To portale, które integrują wiele stron internetowych, dzięki czemu gwarantują wysokie pozycje w sieci. Korzystanie z ich pośrednictwa to świetna okazja na promocję artykułu sponsorowanego. Co ciekawe, koszt publikacji często jest niższy, niż w przypadku bezpośredniej współpracy z serwisami

Ile kosztuje artykuł sponsorowany- cena publikacji w różnych środkach przekazu

Zastanawiasz się, ile kosztuje artykuł sponsorowany? Od 50 zł do nawet 10 000 zł. Skąd aż trak duży zakres? Prawdę mówiąc, cenę trudno jest określić w jednoznaczny sposób, ponieważ portale pobierają różne ceny. Wszystko zależy od tego, na jakiej stronie internetowej ma zostać umieszczony dany artykuł z odnośnikiem do innej witryny (bądź bez linka). Właśnie dlatego, koszty tego działania mogą wynosić od kilkudziesięciu do nawet kilku tysięcy złotych. Inne czynniki, które wpływają na cenę publikacji artykułów sponsorowanych to m.in.:

• Wielkość portalu, na którym ma zostać opublikowany konkretny artykuł sponsorowany
• Czy jest rozpoznawalny w sieci
• Jaki ma miesięczny ruch
• Jaką moc ma domena
• Czy strona internetowa sama w sobie niesie wartość informacyjną
• Oraz wiele innych

Zastanawiając się nad tym, ile kosztuje artykuł sponsorowany w prasie lub na stronie internetowej należy zapytać osoby związane z danym czasopismem lub witryną.
Jakie rozwiązanie jest bardziej opłacalne- publikacja artykułu sponsorowanego na blogu, czy w prasie? Należy podkreślić, że również w tym przypadku nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Koszt publikacji treści w określonej gazecie może być większy niż na portalu, z kolei w innym magazynie zdecydowanie mniejszy. Trzeba jednak pamiętać, aby podczas wyboru miejsca publikacji artykułów sponsorowanych, nie kierować się wyłącznie samą ceną! Ważne jest, aby teksty zarówno na portalu, jak i w wybranej gazecie trafiały do osób zainteresowanych ofertą.

Teksty zamieszczane przez nas na wielu różnych portalach sprzyjają budowaniu sieci linków i wpływają pozytywnie na działania SEO dla strony internetowej. Dzięki temu, że publikujemy je w odpowiedni sposób, wpływają korzystnie nie tylko na wizerunek marki, ale również widoczność witryny w wyszukiwarce Google.
Ważne! Publikacja artykułów sponsorowanych wiąże się z kwestiami prawnymi. Co to oznacza? Treść musi być odpowiednio oznaczona, aby nie wzbudzała podejrzeń, że nie stanowi materiału redakcyjnego.

Komu zlecić tworzenie artykułów sponsorowanych?

Zależy Ci na tym, by artykuł sponsorowany przyniósł oczekiwane efekty? Powierz jego przygotowanie oraz działania związane z link buildingiem doświadczonym specjalistom Coolbrand. Korzystając z naszej oferty możesz być pewien, że przygotowane treści będą atrakcyjne dla użytkowników, a co za tym idzie pomogą zwiększyć ruch na Twojej stronie. Osoby odpowiedzialne za pozycjonowanie witryn zasady SEO znają jak własną kieszeń, co ułatwia zarówno tworzenie jak i publikację artykułów sponsorowanych.

Czy artykuł sponsorowany przyniesie korzyści mojej firmie?

Publikowanie artykułów sponsorowanych bardzo pozytywnie wpływa na kształtowanie wizerunku firmy i pomaga zdobywać nowych Klientów. Publikowane przez nas treści sponsorowane przyczyniają się do wzrostu sprzedaży i otwierają nowe źródła ruchu na Twojej stronie internetowej. Jako miejsce publikacji możesz wybrać popularny portal, ale warto wziąć też pod uwagę niszowe miejsca, które pozwolą Ci się wypromować w tańszy sposób. Celując w ambitną niszę, bez wątpienia zostaniesz zauważony i doceniony!

Jeśli chcesz umocnić pozycję swojej firmy na rynku i zwiększyć jej rozpoznawalność- koniecznie skontaktuj się z nami. Przygotujemy dla Ciebie pełną wycenę, dzięki czemu dowiesz się, ile kosztuje artykuł sponsorowany. Zapraszamy.