Ile kosztuje fanpage na FB?

Ikona Facebooka

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że media społecznościowe odgrywają dziś ogromną rolę w świecie biznesu, a szczególnie w e- commerce. Fanpage na Facebooku to potężne narzędzie, które pozwala m.in. dokładnie przedstawić ofertę firmy, pozyskać nowych Klientów a co najważniejsze nawiązać długofalowe relacje. W czasie ogromnej konkurencji to właśnie relacje i przywiązanie Klienta do marki często decydują o jej sukcesie. Zastanawiasz się, ile kosztuje fanpage na FB oraz czy warto korzystać z pomocy profesjonalistów? Wszystkiego dowiesz się w poniższym artykule- zapraszamy do lektury.

Czym dokładnie jest fanpage?

Zanim zajmiemy się odpowiedzią na pytanie- ile kosztuje fanpage na FB, warto wyjaśnić co tak naprawdę kryje się pod tym wyrazem. Określenie pochodzi od angielskich słów: fan i page. Dosłownie tłumacząc fanpage to strona dla fanów, zakładana najczęściej dla celów reklamowych zgodnie z wewnętrznym regulaminem Facebooka. Co istotne? Fanpage różni się od profilu osobistego, na którym właśnie nie wolno prowadzić działań o charakterze promocyjnym. Fanpage na Facebooku to wizytówka firmy- umożliwia m.in. dodawanie danych kontaktowych oraz organizowanie różnego rodzaju konkursów i wydarzeń.
Ważne! Tworzenie strony oraz prowadzenie fanpage na Facebooku jest w pełni darmowe, dzięki czemu nie musisz obawiać się, że Facebook pobierze od Ciebie opłaty. Rzecz jasna, istnieją płatne reklamy bądź promowanie postów, aczkolwiek podjęcie decyzji czy będziesz korzystać z takich udogodnień pozostaje wyłącznie w Twoich rękach. Pamiętaj jednak, że prowadzenie strony firmowej na Facebooku to długofalowy proces, który wymaga przemyślanej i skutecznej strategii działania, spójności a także umiejętności językowych i graficznych.

Ile kosztuje fanpage na FB? Co wpływa na cenę?

Zarządzanie fanpage’m na FB wymaga nie tylko doświadczenia, ale również czasu. Właśnie dlatego lepiej powierzyć to zadanie doświadczonym agencjom zewnętrznym, świadczącym tego typu usługi. Korzystając z usług Coolbrand otrzymujesz codzienny dostęp do wszystkich funkcji oraz opcji. Co więcej? Oferujemy rozwiązanie, które gwarantuje, że publikowane treści będą atrakcyjne wizualnie. Odpowiadając na pytanie- ile kosztuje fanpage na FB, należy zaznaczyć, iż na ostateczną cenę fanpage ma wpływ kilka czynników:

  • Wielkość strony
  • Skala i potencjał branży firmy
  • Optymalizacja profilu
  • Zaangażowanie fanów
  • Oraz rodzaj i ilość kampanii reklamowych oraz publikacji

Możesz również skorzystać ze specjalnych pakietów, które pozwalają na bardziej atrakcyjny przekaz dla Klientów posiadających konto na Facebooku. Średni koszt fanpage na FB to przedział od kilkuset do kilku tysięcy złotych miesięcznie. Pamiętaj jednak, ze jest to opłacalna inwestycja, zwłaszcza jeśli zależy Ci na zbudowaniu dobrych relacji z odbiorcami.

Fanpage na FB – dlaczego warto korzystać z usług agencji marketingowej?

Bardzo częstym powodem, dla którego firmy decydują się na samodzielne prowadzenie fanpage na FB są koszty. Niestety w efekcie najczęściej otrzymujemy strony niespójne, bez pomysłu i pełne błędów- jednym słowem zniechęcające do kontaktu z firmą. Zadajesz sobie pytanie- ile kosztuje fanpage na FB prowadzony przez agencję marketingową? Przekazanie prowadzenia profilu naszym doświadczonym specjalistom w ostatecznym rozrachunku nie jest drogie, ponieważ:

  • Środowisko social media znamy jak własną kieszeń
  • Powierzając nam działania na Facebooku, otrzymujesz dostęp do specjalistów, którzy przygotują odpowiedni plan, strategię, angażujące treści oraz atrakcyjne wizualnie grafiki
  • Eksperci od marketingu nie tylko skutecznie angażują użytkowników, ale pozyskują również nowych Klientów i na bieżąco odpowiadają na komentarze i wiadomości. Dzięki takiemu rozwiązaniu znacznie wzrasta zaufanie do Twojej firmy!
  • Działamy zgodnie z regulaminami- stosujemy wszystkie przydatne funkcje Facebooka, natomiast ograniczamy te, które są błędnie i niepotrzebnie wykorzystywane jak np. organizowanie niezgodnych z regulaminem konkursów
  • W następstwie naszych działań marketingowych Twoja strona firmowa zyskuje znacznie większą konwersję, a tym samym więcej zapytań ofertowych i sprzedaży

Reasumując, to ile kosztuje fanpage na FB zależy od wielu różnych czynników. Choć najczęściej jest to koszt od kilkuset do kilku tysięcy złotych, jednak kwoty te mogą się znacznie różnić w zależności od agencji, która te działania będzie realizowała. Jeśli zależy Ci na przemyślanym przekazie w mediach społecznościowych, merytorycznym i skutecznym copywritingiem i wysokiej jakości grafiką- powierz swój fanpage na Facebooku specjalistom Coolbrand. Zapraszamy do współpracy!