Jak dodać opinie na Facebooku?

Jak dodać opinie na Facebooku

Opinie na Facebooku to funkcja, która wprowadzona została przede wszystkim z myślą o firmach chcących poprzez internet uzyskać recenzje na temat swojej działalności. Rekomendacje można dodawać na 2 sposoby: początkowo odbywało się to poprzez ocenienie marki w pięciogwiazdkowej skali, a od niedawna w formie skorzystania z przycisku „Poleć”. Co jeszcze warto wiedzieć o recenzjach i jak dodać opinie na Facebooku? Wszystkiego dowiesz się w poniższym poradniku. Zapraszamy!

Jak dodać opinie na Facebooku – instrukcja

Zadajesz sobie pytanie- jak dodać opinie na Facebooku? Początkowo recenzje na FB funkcjonowały w formie oceniania w 5- stopniowej skali. Wybraną oceną można było uzupełnić komentarzem, który uzasadniał postrzeganie danego usługodawcy. Wystawione opinie były wyświetlone na stronie marki w specjalnie przeznaczonej do tego zakładce „Recenzje”, a z wystawionych ocen tworzono średnią ogólną opinię użytkowników o firmie. Aby dodać opinie na FB trzeba było zalogować się na swoje prywatne konto w portalu, wyszukać interesujący nas fanpage, przejść do sekcji „Recenzja” w lewym menu i zostawić ocenę w formie opinii bądź gwiazdki.
Jednak Facebook zastąpił tą funkcję nową możliwością w postaci opcji „Poleć” (znajduje się obok przycisku „Lubię to” i opcji dotyczącej obserwacji strony).

  • Klikając na przycisk, użytkownik może zdecydować czy poleca daną markę, poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie „Czy polecasz (nazwa firmy)?”
  • Do wyboru są 2 odpowiedzi- „tak” lub „nie”
  • Następnym krokiem, po wybraniu jednego z wariantów przez oceniającego jest możliwość napisania własnej opinii na temat danej firmy
  • I gotowe

Ważne! Opinie na Facebooku polegają na rekomendowaniu lub nie danej firmy, a użytkownik wybór – polecić daną markę lub nie. Jego wybór włącza się do wszystkich.

Opinie na FB budują pozytywny wizerunek Twojej firmy!

Jeśli wiesz już jak dodać opinie na Facebooku, pora poznać powody, dla których warto dbać o pozytywne recenzje. Najważniejsze z nich to:

  • Wyróżnienie się spośród konkurencji
  • Autentyczność
  • Wpływ na decyzje zakupowe
  • Społeczny dowód zaufania
  • Oraz przekierowanie opinii na stronę www

Opinie na Facebooku to jeden z najważniejszych wyznaczników, którymi kierują się Klienci, dlatego istotne jest, aby zadbać o jak najwięcej pozytywnych ocen. Jeśli w dalszym ciągu masz pytania dotyczące tego, jak dodać opinie na Facebooku- zapraszamy do kontaktu. Chętnie pomożemy!