Współpracując z agencją SEO prawdopodobnie będziesz dostawał regularnie raporty z prac. Jednak mimo wszystko dobrze jest samemu kontrolować to, czy działania dają pożądane rezultaty. Nie zawsze bowiem raporty są wystarczająco szczegółowe, a poza tym dobrze jest też mieć inne źródło informacji i danych. Co daje kontrola agencji SEO? Przede wszystkim…

W Google Search Console można znaleźć funkcję Accelerated Mobile Pages, czyli w skrócie AMP. Niektórzy właściciele stron internetowych w ogóle nie wiedzą o jej istnieniu. W tym artykule przyjrzymy się różnym zagadnieniom związanym z funkcją AMP. Czym jest Accelerated Mobile Pages? Warto zauważyć, że AMP jest skierowane przede wszystkim do…

Dzisiaj każda osoba interesująca się pozycjonowaniem wie, jak istotna jest odpowiednia optymalizacja treści. Na naszym blogu popełniliśmy już kilka artykułów na ten temat. Jednocześnie warto wspomnieć o meta tagach. Jest to pewna informacja dla robotów indeksujących, która może nie przekładać się bezpośrednio na pozycję strony w wyszukiwarce, jednak mimo wszystko…

Niektórzy właściciele stron internetowych dbając o zasady SEO, ograniczają się jedynie do optymalizacji treści. Prawda jest jednak taka, że praktycznie każdy element ma znaczenie, jeżeli chodzi o pozycjonowanie. A często trzeba myśleć nie tylko o tym, jak wysoko będzie się wyświetlać strona w wynikach wyszukiwania, lecz również o odbiorcach i…

Wiemy, że w internecie można znaleźć wiele poradników na temat przeprowadzania audytów SEO. Ale rzadko trafiają się takie, gdzie w jednym artykule znajdziemy wszystko, czego potrzebujemy. Dlatego publikujemy dla was obszerny tekst, z którego dowiesz się, jak samodzielnie przygotować darmowy audyt SEO. Co to jest audyt SEO? Audyt SEO to…

Dzisiaj agencje SEO mają znacznie trudniejsze zadanie niż dawniej. Kiedyś wystarczyło mieć po prostu swoje zaplecze. Można było stosunkowo szybko i tanim kosztem podnieść pozycję strony klienta na wiele fraz kluczowych, a tym samym szybko zacząć zarabiać. Dziś jest to trudniejsze, dlatego wiele agencji decyduje się na inne formy rozliczania,…

Ruch w internecie decyduje bardzo często o sukcesie witryny. Niezwykle ważny jest on w przypadku stron sprzedażowych. Zakładając, że jedna na 100 osób odwiedzających twój sklep dokona zakupu, to masz dwie możliwości na zwiększenie sprzedaży: Zwiększenie skuteczności strony, tak by więcej osób odwiedzających dokonywało zakupów. Zdobycie większej ilości ruchu. Obie…

Najpopularniejszą wyszukiwarką internetową jest bez wątpienia Google. Swoją popularność zawdzięcza między innymi temu, że jej wyniki wyszukiwania są coraz lepsze. Za sprawą różnych zmian w algorytmie wyszukiwarka w ostatnich latach dużo namieszała w branży SEO. W tym artykule przyjrzymy się najważniejszym zmianom. Dwie największe zmiany — Panda i Pingwin W…

Bezpieczne pozycjonowanie — czy coś takiego w ogóle istnieje? Według Google każda próba manipulacji wynikami wyszukiwania może spotkać się z karą. Jednocześnie nie zmienia to faktu, że świadomi właściciele biznesów internetowych od zawsze starali się wykorzystywać działanie wyszukiwarki i prawdopodobnie zawsze będą starać się to robić. Warto jednak pamiętać, że…

Gdy korzystasz z usług agencji SEO, to oczekujesz konkretnych rezultatów. Dlatego wielu właścicieli biznesów oczekuje wynagrodzenia za efekt. Jednak czy aby na pewno jest to najlepszy sposób rozliczania pozycjonowania swoich stron internetowych? W tym artykule poznasz wady i zalety różnych form nawiązywania współpracy z agencją SEO. Rozliczanie za efekt (pozycje)…